Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam

Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam


Wyciek ponad 300 map z Episode One i Two
#1
[Obrazek: dSNeZ1Q.jpg]

Na Valve Archive (valvearchive.btr.pm), witrynie będącej zbiorem co bardziej interesujących zasobów powiązanych z grami autorstwa Valve, pojawiło się kilka dni temu ponad 300 plików źródłowych map z Half-Life 2: Episode One oraz Episode Two.

Wśród nich oprócz rzeczy znanych nam z oficjalnych źródeł możemy znaleźć wiele niedokończonych tudzież anulowanych map, w tym takie smaczki jak styleguide_ravenholm_01.vmf, które najpewniej miało być stworzoną przez Valve bazą dla map mających pojawić się swego czasu w Episode Four (Return to Ravenholm), czy pliki map pokazanych w trailerze Episode Two (i nigdzie indziej).

[Obrazek: 0LOp3lv.jpg]

Contentu jest naprawdę masa, serdecznie zachęcam do przejrzenia galerii przygotowanej przez jednego z użytkowników reddita, /u/x8BitRain.

Niestety ze względu na wątpliwą legalność udostępnionych zasobów jasne było, że Valve samo w sobie szybko zajmie się sprawą, i faktycznie, archiwum jest na ten moment zdjęte ze strony, jednak jej twórca, Jackathan, zapewnia, że postara się by pliki szybko pojawiły się ponownie.

Oto pełna lista dostępnych plików:

Kod:
HL2_Ep1_Ep2_Full_VMF_Sources
├── ep2
│   └── maps
│       ├── advisorBarnTest.vmf
│       ├── borealis_interior.vmf
│       ├── demo_blob.vmf
│       ├── devtest_01b.vmf
│       ├── ep2_background01.vmf
│       ├── ep2_background02a.vmf
│       ├── ep2_background02.vmf
│       ├── ep2_background03.vmf
│       ├── ep2_comm_hunter_01.vmf
│       ├── ep2_demo_01.vmf
│       ├── ep2_demo_02.vmf
│       ├── ep2_demo_05.vmf
│       ├── ep2_demo_06a.vmf
│       ├── ep2_demo_07.vmf
│       ├── ep2_demo_08.vmf
│       ├── ep2_demo_10.vmf
│       ├── ep2_demo360_01.vmf
│       ├── ep2_demo_advisor.vmf
│       ├── ep2_demo_antlions_short.vmf
│       ├── ep2_demo_antlions.vmf
│       ├── ep2_demo_barn.vmf
│       ├── ep2_demo_canyon.vmf
│       ├── ep2_demo_chopper.vmf
│       ├── ep2_demo_dog.vmf
│       ├── ep2_demo_driving.vmf
│       ├── ep2_demo_fastzombie.vmf
│       ├── ep2_demo_flashlight.vmf
│       ├── ep2_demo_forest.vmf
│       ├── ep2_demo_gman_lean.vmf
│       ├── ep2_demo_gman.vmf
│       ├── ep2_demo_guard.vmf
│       ├── ep2_demo_strider.vmf
│       ├── ep2_intro.vmf
│       ├── ep2_outland_01a.vmf
│       ├── ep2_outland_01.vmf
│       ├── ep2_outland_02.vmf
│       ├── ep2_outland_03_ps3.vmf
│       ├── ep2_outland_03.vmf
│       ├── ep2_outland_04.vmf
│       ├── ep2_outland_05.vmf
│       ├── ep2_outland_06a.vmf
│       ├── ep2_outland_06.vmf
│       ├── ep2_outland_07_barn.vmf
│       ├── ep2_outland_07.vmf
│       ├── ep2_outland_08.vmf
│       ├── ep2_outland_09.vmf
│       ├── ep2_outland_10a.vmf
│       ├── ep2_outland_10.vmf
│       ├── ep2_outland_11a.vmf
│       ├── ep2_outland_11b.vmf
│       ├── ep2_outland_11.vmf
│       ├── ep2_outland_12a.vmf
│       ├── ep2_outland_12.vmf
│       ├── ep2_trailer_01.vmf
│       ├── ep2_trailer_02.vmf
│       ├── ep2_trailer_03.vmf
│       ├── ep2_trailer_04.vmf
│       ├── ep2_trailer_05.vmf
│       ├── ep2_trailer_07.vmf
│       ├── ep2_trailer_08.vmf
│       ├── ep2_trailer_09.vmf
│       ├── ep2_trailer_10.vmf
│       ├── ep2_trailer_11a_mossmanshot_1.vmf
│       ├── ep2_trailer_11a.vmf
│       ├── ep2_trailer_11.vmf
│       ├── ep2_trailer_12.vmf
│       ├── experiments
│       │   ├── arena_1.vmf
│       │   ├── dog_gates_canyon.vmf
│       │   ├── dog_gates_hub.vmf
│       │   ├── dog_resource_gathering.vmf
│       │   ├── ep2_outland_06a_clean.vmf
│       │   ├── ep2_outland_10_clean.vmf
│       │   ├── ep2_outland_10_remix_dark.vmf
│       │   ├── ep2_outland_12_clean.vmf
│       │   ├── instances
│       │   │   ├── crate_spawn.vmf
│       │   │   ├── dead_slump_zombie.vmf
│       │   │   ├── door_spawn.vmf
│       │   │   ├── spawner_combine_and_manhack_squads_radius.vmf
│       │   │   ├── spawner_combine_squads_radius.vmf
│       │   │   ├── spawner_headcrabs_single.vmf
│       │   │   ├── spawner_resupply_crate.vmf
│       │   │   ├── spawner_zombies_radius.vmf
│       │   │   ├── spawn_player_with_items.vmf
│       │   │   ├── spawn_zombie_slump_a.vmf
│       │   │   └── spawn_zombie_slump_b.vmf
│       │   ├── ken_resource_gathering.vmf
│       │   └── z_test_case_1.vmf
│       ├── instances
│       │   ├── outland_building_large_01.vmf
│       │   ├── outland_building_medium_01.vmf
│       │   └── outland_building_medium_02.vmf
│       ├── jeep_cowpuncher.vmf
│       ├── jeep_zombiebaseball.vmf
│       ├── jeep_zombiezapper.vmf
│       ├── montage_antlions.vmf
│       ├── particle_benchmark.vmf
│       ├── particle_zoo.vmf
│       ├── personal
│       │   ├── david
│       │   │   ├── hunter2.vmf
│       │   │   ├── hunter_dss.vmf
│       │   │   ├── hunter_fear.vmf
│       │   │   ├── hunter_jeep.vmf
│       │   │   ├── hunter_leap.vmf
│       │   │   ├── hunter_shoot_alyx.vmf
│       │   │   ├── hunter_striderbuster.vmf
│       │   │   └── hunters.vmf
│       │   ├── gautam
│       │   │   ├── ep2_outland_08_chopper.vmf
│       │   │   └── test_intro_zombies.vmf
│       │   ├── ido
│       │   │   ├── chopper_test3.vmf
│       │   │   ├── chopper_training.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_12a_controlroom.vmf
│       │   │   ├── smoke_test_1.vmf
│       │   │   └── smoke_test.vmf
│       │   ├── johnm
│       │   │   └── 12_work.vmf
│       │   ├── jweier
│       │   │   └── advisor.vmf
│       │   ├── philco
│       │   │   ├── ep2_outland_01_0609.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_01_0629.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_01_0705.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_01_0928.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_01_1010.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_05_0109.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_05_0412.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_05_1025.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_05_1114.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_05_1213.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_05_1218.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_06_0417.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_06_1011.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_06_1013.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_06_1205.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_06a_0616.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_06a_0711.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_06a_0912.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_06a_0921.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_06a_0929.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_06a_1010.vmf
│       │   │   ├── ep2_outland_07_0405.vmf
│       │   │   ├── proto_gastrap.vmf
│       │   │   ├── proto_zombie.vmf
│       │   │   ├── test_holdout.vmf
│       │   │   └── test_lighting.vmf
│       │   ├── sawyer
│       │   │   └── hunter_intro.vmf
│       │   └── Stephane
│       │       ├── ep2_freightelevatorbutton_test.vmf
│       │       ├── ep2_naturemodels01.vmf
│       │       ├── ep2_outland_01h.vmf
│       │       ├── ep2_outland_01Isa_01.vmf
│       │       ├── ep2_outland_01o.vmf
│       │       ├── ep2_outland_02_stephtest.vmf
│       │       ├── ep2_outland_02_websacks.vmf
│       │       ├── ep2_outland_03_websacks.vmf
│       │       ├── ep2_outland_04_lever.vmf
│       │       ├── ep2_outland_04_steph.vmf
│       │       ├── ep2_outland_04_websacks.vmf
│       │       ├── ep2_outland_05a.vmf
│       │       ├── ep2_outland_06_stephtest.vmf
│       │       ├── ep2_outland_07_stephtest.vmf
│       │       ├── ep2_outland_10a_steph.vmf
│       │       ├── ep2_outland_12a_steph.vmf
│       │       └── ep2_outland_12_steph.vmf
│       ├── proto_finale1.vmf
│       ├── proto_finale2.vmf
│       ├── proto_finale3.vmf
│       ├── proto_gameplay_woods.vmf
│       ├── proto_gman_scene.vmf
│       ├── silo_nexus.vmf
│       ├── styleguide_01_antenna.vmf
│       ├── styleguide_06_elev_tower.vmf
│       ├── styleguide_11a.vmf
│       ├── styleguide_barn_deterioration.vmf
│       ├── styleguide_barn.vmf
│       ├── styleguide_bunkers.vmf
│       ├── styleguide_caves.vmf
│       ├── styleguide_farmhouse1.vmf
│       ├── styleguide_farmhouse2.vmf
│       ├── styleguide_farmyard.vmf
│       ├── styleguide_forest_01.vmf
│       ├── styleguide_inn.vmf
│       ├── styleguide_logging.vmf
│       ├── styleguide_radiotower_a.vmf
│       ├── styleguide_radiotower_b.vmf
│       ├── styleguide_radiotower.vmf
│       ├── styleguide_silo_derilict.vmf
│       ├── styleguide_silo.vmf
│       ├── styleguide_vista_01.vmf
│       ├── test_bridge.vmf
│       ├── testroom_areaportal.vmf
│       ├── testroom_demo1.vmf
│       ├── testroom_demo2.vmf
│       ├── testroom_demo3.vmf
│       ├── testroom_demo4.vmf
│       ├── testroom_demo5.vmf
│       ├── testroom_flashlight.vmf
│       ├── testroom_vort.vmf
│       ├── zoo_foliage.vmf
│       ├── zoo_lights.vmf
│       ├── zoo_rocks.vmf
│       └── zoo_striderbuster.vmf
└── episodic
    └── maps
        ├── credits.vmf
        ├── dev
        │   ├── testmap_alyx_startgreet_01.vmf
        │   ├── testroom_alyx_lighting3.vmf
        │   ├── testroom_alyx_lighting.vmf
        │   ├── testroom_combinedoor_1.vmf
        │   ├── testroom_materialmodify.vmf
        │   ├── testroom_measure_movement.vmf
        │   ├── testroom_point_camera_teleport.vmf
        │   ├── testroom_standards.vmf
        │   ├── zoo_animations_alyx.vmf
        │   ├── zoo_cable.vmf
        │   ├── zoo_combine.vmf
        │   ├── zoo_dust.vmf
        │   ├── zoo_lighting.vmf
        │   ├── zoo_lights.vmf
        │   ├── zoo_model.vmf
        │   ├── zoo_particle.vmf
        │   ├── zoo_portal.vmf
        │   ├── zoo_shader.vmf
        │   ├── zoo_standards.vmf
        │   └── zoo_weapon.vmf
        ├── devtest_01b.vmf
        ├── devtest_02.vmf
        ├── devtest_03.vmf
        ├── devtest_04.vmf
        ├── devtest_05.vmf
        ├── devtest_06.vmf
        ├── devtest_07.vmf
        ├── devtest.vmf
        ├── ep1_background01a.vmf
        ├── ep1_background01.vmf
        ├── ep1_background02.vmf
        ├── ep1_c17_00a.vmf
        ├── ep1_c17_00.vmf
        ├── ep1_c17_01a.vmf
        ├── ep1_c17_01.vmf
        ├── ep1_c17_02a_demo.vmf
        ├── ep1_c17_02a.vmf
        ├── ep1_c17_02b.vmf
        ├── ep1_c17_02.vmf
        ├── ep1_c17_03.vmf
        ├── ep1_c17_05.vmf
        ├── ep1_c17_06.vmf
        ├── ep1_citadel_00_demo.vmf
        ├── ep1_citadel_00.vmf
        ├── ep1_citadel_01.vmf
        ├── ep1_citadel_02b.vmf
        ├── ep1_citadel_02.vmf
        ├── ep1_citadel_03.vmf
        ├── ep1_citadel_04.vmf
        ├── ep1_intro_00.vmf
        ├── ep1_intro.vmf
        ├── hdrtest.vmf
        ├── personal
        │   ├── aaronb
        │   │   ├── d2_LostCoast_camera.vmf
        │   │   ├── d2_LostCoast_scene.vmf
        │   │   ├── d2_monastery_hdr_camera.vmf
        │   │   ├── shorts_SaintOlga_interior.vmf
        │   │   ├── shorts_SaintOlga.vmf
        │   │   └── shorts_SlotCanyons.vmf
        │   ├── dario
        │   │   ├── canyon_test.vmf
        │   │   ├── rift_test.vmf
        │   │   ├── tunnel_test.vmf
        │   │   ├── wasteland_test2.vmf
        │   │   ├── wasteland_test3.vmf
        │   │   └── wasteland_test.vmf
        │   ├── david
        │   │   ├── logic_branch_listener.vmf
        │   │   ├── ministrider_intro.vmf
        │   │   └── ministrider.vmf
        │   ├── dhabih
        │   │   └── cit_splode.vmf
        │   ├── doug
        │   │   ├── crash_test1.vmf
        │   │   ├── destruction1.vmf
        │   │   ├── Intro_test2.vmf
        │   │   ├── Intro_test.vmf
        │   │   ├── stridertest.vmf
        │   │   └── traintest3.vmf
        │   ├── gautam
        │   │   ├── proto_snow_01.vmf
        │   │   └── styleguide_ravenholm_01.vmf
        │   ├── Jaken
        │   │   ├── Attachment_IK_01.vmf
        │   │   ├── expressions
        │   │   │   ├── alyx_eyes.txt
        │   │   │   ├── emotions_alyx.txt
        │   │   │   ├── phonemes_strong.txt
        │   │   │   ├── phonemes.txt
        │   │   │   └── phonemes_weak.txt
        │   │   ├── KeypadTest.vmf
        │   │   ├── KleinerCast_MergeMe.vmf
        │   │   ├── New Text Document.txt
        │   │   ├── ProjectorPlacement.vmf
        │   │   ├── SS1.vmf
        │   │   ├── SS2.vmf
        │   │   ├── VCD1.vmf
        │   │   └── vmfImport
        │   │       ├── EntityImport01.vmf
        │   │       ├── EntityImport_45degTest2.vmf
        │   │       └── GeometryImport01.vmf
        │   ├── jeffl
        │   │   ├── proto_ally_heli_1.vmf
        │   │   └── proto_ally_heli_3.vmf
        │   ├── mattwood
        │   │   └── binarycube_work_02.vmf
        │   ├── randyl
        │   │   ├── training_home01.vmf
        │   │   └── zoo_lights.vmf
        │   ├── sawyer
        │   │   ├── ministrider.vmf
        │   │   ├── projects.vmf
        │   │   ├── siege.vmf
        │   │   ├── warehouse_jump.vmf
        │   │   └── zombiedriving.vmf
        │   └── steved
        │       ├── hook_on_rope.vmf
        │       ├── jeep_crate_puzzle.vmf
        │       └── test_kleiner_tests.vmf
        ├── proto_ministrider_intro.vmf
        ├── styleguide_antlionhole.vmf
        ├── styleguide_antlion_tunnel.vmf
        ├── styleguide_c17_rubble_2.vmf
        ├── styleguide_c17_rubble.vmf
        ├── styleguide_core.vmf
        ├── styleguide_destroyed_citadel.vmf
        ├── styleguide_garage_antlionroom.vmf
        ├── styleguide_garage_destroyed.vmf
        ├── styleguide_garage.vmf
        ├── styleguide_hospital_exit.vmf
        ├── styleguide_mining.vmf
        ├── styleguide_riverbed2.vmf
        ├── styleguide_riverbed.vmf
        ├── styleguide_train_loadingdock.vmf
        ├── styleguide_train_repair.vmf
        ├── wasteland_test.vmf
        └── zoo_citadel_destruction.vmf
Przyszedłem na chwilę,
zostałem na dlużej.
Teraz mówią do mnie proszę mnie nie banować panie adminie.

#1 miejsce w POTY 2014 | Towarzysz Kucperskin
Odpowiedz
Podziękowania dali: osztenkurden , Kubox000 , maciej0s123
#2
Zdążyłem chapnąć - póki nie ma tego na oryginalnej stronie, pliki ściągnąć można tu:
https://mega.nz/#!Q4s03S4L!tuf5DJ3OJiG6A...7G4o_aaKlE

póki valve nie zdejmie
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#3
Wyciekło naprawde dużo dobrego materiału, choć można zauważyć braki pewnych plików. Na przykład 7 mieś. temu był leak z rzeczami z bety HL2 EP2, gdzie znaleziono mase rzeczy, w tym dwie mapy które są zaraz po  ep2_outland_12a, czyli ostatnią mapą w normalnej grze. Cóż, niektóre mapy znaleziono (np. borealis_interior), ale jednak brak tych dwóch map troche intryguje...
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#4
Artykuł od ValveTime: http://www.valvetime.net/threads/the-lea...-1.257758/
Przyszedłem na chwilę,
zostałem na dlużej.
Teraz mówią do mnie proszę mnie nie banować panie adminie.

#1 miejsce w POTY 2014 | Towarzysz Kucperskin
Odpowiedz
Podziękowania dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości