Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam

Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam


Resurgence
#1
Witam, dzisiaj, po wielkich oczekiwaniach mam zamiar przedstawić wam projekt nad którym pracuję od dobrych 2 lat (może z haczykiem). Jest to jak na razie modyfikacja do Half-Life 2, lecz istnieje spora możliwość, że wyślemy ten projekt na Steam Greenlight, jeżeli nam się uda przejść to w przyszłości projekt zostanie grą free-to-play.

Ale przejdźmy do sedna. Zanim jednak zacznę pisać, chcę was uprzedzić, iż projekt jest nadal we wczesnych fazach, planujemy zorganizować duże wydarzenie społecznościowe w te wakacje, wtedy dopiero odtajnimy większość szczegółów - z tego powodu nie miejcie mi za złe, jeżeli poniżej podane informacje to dla was za mało. Chciałbym też zauważyć, iż jest to pełnoprawna modyfikacja. Modyfikacja, a nie mappack ze zmienionym kolorem HUD-a i nową kampanią.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Akcja Resurgence rozpoczyna się na krótko po wydarzeniach z Half-Life 2: Episode Two. W grze wcielimy się w postać Jacka Cartera, 24 letniego opozycjonisty, który ma całkiem barwną przeszłość. Po kilku miesięcznym internowaniu w jednym z więzień, ucieka on a następnie kontaktuje się ze starym przyjacielem który zaprasza go do wzięcia udziału w nadchodzącym powstaniu w City 37 (tak, 37 a nie 17). Całość gry toczy się właśnie w City 37 i jego okolicach, kampania podzielona jest na 11 osobnych rozdziałów które opowiadają wg. mnie całkiem niezłej jakości fabułę (jak na darmową grę...). Jeżeli pamiętacie z Half-Life 2, eksplozja teleporteru w Nova Prospekt została uznana jako sygnał do wszczęcia powstania. Według nas, powstanie rozniosło się także do pozostałych większych miast na globie, co za tym idzie także City 37. Jack, pseudonim Tiger (z ang. Tygrys) dołącza do drużyny dowodzącej przez jego przyjaciela, tylko po to aby przejąć władzę nad tym miastem, położonym nad byłym morzem kaspijskim (dosyć ważny punkt z którego można kontrolować większość sektorów położonych nad całym morzem). Jednak w pewnym momencie sprawy się komplikują, a cała opozycja staje na skraju życia i śmierci.


Jest to jedynie początek wg. mnie świetnej linii fabularnej. Gra oferować będzie dużo akcji, ciekawe postacie z którymi spędzimy dużą część gry, nowe funkcje jak np. dodatki i wykończenia do broni.


Sam gameplay będzie odbiegać od oryginalnego stylu Half-Life'a, gra nasycona będzie epicką akcją, jednak nie zabraknie typowo Half-Life'owych momentów, w których będzie trzeba ruszyć głową aby przejść dalej. Sama gra będzie też oferować trochę wolności w pewnych momentach np. gracz będzie mógł wybrać sam, czy woli obrać bardziej ryzykowną lecz szybszą trasę, czy bezpieczniejszą ale za to dłuższą.



Z chęcią wysłucham waszych opinii i pytań, chociaż możliwe że nie na każde odpowiem (nie miejcie mi tego za złe ale po prostu nie chcę spoilerować pewnych rzeczy przedwcześnie). Wydarzenie które będzie mieć miejsce w wakacje na pewno ujawni więcej szczegółów, screenshotów, a także pełny oficjalny trailer. Mam także nadzieje że w tym czasie uda nam się wysłać mod na steam. Ba, może nawet doczekam się kiedyś jakiegoś wywiadu co byłoby dla mnie osobistym sukcesem Happywide

Poniżej zamieszczam link do teasera:

Odpowiedz
Podziękowania dali:
#2
Brzmi świetnie, już nie mogę się doczekać, żeby w to zagrać, a co dopiero gdy ujawnisz więcej informacji Smile
Z tego co zrozumiałem to modyfikację tworzysz z kimś jeszcze. Możesz zdradzić ile osób jest w to zaangażowanych, macie jakoś podzielone obowiązki i jeśli tak to kto za co odpowiada?

Miałem do czynienia z silnikiem Source, więc jeśli potrzebujecie jakiejś pomocy to chętnie pomogę. Znam się na programowaniu i tworzę muzykę, którą moglibyście użyć w modzie Smile
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#3
[Obrazek: ltw17lO.gif]

Wygląda to znakomicie i równie znakomicie się zapowiada.
Czekam z niecierpliwością, będą newsy aż malowanie. Wink

Zresztą - temat leci za chwile na fanpage HalfLife3.pl - niechaj społeczność wie, co się szykuje. Wink
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#4
(24-04-2014, 11:08 )Aver napisał(a): Brzmi świetnie, już nie mogę się doczekać, żeby w to zagrać, a co dopiero gdy ujawnisz więcej informacji Smile
Z tego co zrozumiałem to modyfikację tworzysz z kimś jeszcze. Możesz zdradzić ile osób jest w to zaangażowanych, macie jakoś podzielone obowiązki i jeśli tak to kto za co odpowiada?

Miałem do czynienia z silnikiem Source, więc jeśli potrzebujecie jakiejś pomocy to chętnie pomogę. Znam się na programowaniu i tworzę muzykę, którą moglibyście użyć w modzie Smile

W tym momencie zaangażowanych jest ok. 15 osób, całą listę możesz znaleźć na tej stronie (narazie przechodzimy zmiany w kadrze więc wkrótce strona ta zostanie uaktualiona)

Aktualnie szukamy doświadczonego animatora do broni z perspektywy pierwszej osoby, a także minimum 2 dodatkowych aktorów głosowych.
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#5
Jestem pod wrażeniem. Wygląda to imponująco. Zacieram ręce Happywide
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#6
Screeny są robiony bezpośrednio z gry? Jeżeli tak... *_*
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#7
Tak, wszystkie screeny pochodzą prosto z mojego folderu Steam, używamy nowych shaderów do upięknienia grafiki, 0% photoshopa - i to mnie najbardziej cieszy Smile
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#8
Wygląda to genialnie. Naprawdę. Smile
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#9
Powiem tyle, że zanim wyjdzie finalna wersja poprosiłbym o demo, chociażby dla samej grafiki, która, mimo, że nie jest istotna to strasznie przyjemna dla oka biorąc jeszcze pod uwagę to, że gra będzie na sourcie. Mam nadzieję, że fabuła i grywalność będą na poziome grafiki. Smile
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#10
(24-04-2014, 22:39 )dokan10 napisał(a): Powiem tyle, że zanim wyjdzie finalna wersja poprosiłbym o demo, chociażby dla samej grafiki, która, mimo, że nie jest istotna to strasznie przyjemna dla oka biorąc jeszcze pod uwagę to, że gra będzie na sourcie. Mam nadzieję, że fabuła i grywalność będą na poziome grafiki. Smile

Jeżeli będzie demo (a zapewne będzie), to nie będzie ono publiczne a jedynie dla garstki ludzi, przede wszystkim recenzantów. Ale jako że to forum przypadło mi do gustu, to myślę że nie będzie problemu z wpisaniem większości zainteresowanych na listę do odbioru zamkniętego dema.
Osobiście zrobię wszystko aby grywalność była jak najlepsza, natomiast co do fabuły to jestem strasznie podeskcytowany, ponieważ moim skromnym zdaniem jest ona genialna i wciągająca. Będzie wyrazisty kontrast pomiędzy naszym oddziałem a głównym antagonistą gry, który nie jest taki jak większość antagonistów ze starszych gier czyli koleś typu maniaka który chce przejąć władzę nad światem bo tak mu się zachciało. Ta postać ma swoje własne, realne cele, a co najlepsze ma swoje własne powody.
Myślę że całość będzie epicką, dynamiczną i po części trochę kinową rozgrywką która na pewno wciągnie was w tą intrygującą kampanię.
Odpowiedz
Podziękowania dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości