Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam

Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam


RebelLife
#1
Witam, żeby jakoś zacząć postanowiłem napisać coś o mojej tworzonej a zarazem pierwszej modyfikacji. Zapraszam do lektury

RebelLife to modyfikacja która pokazuje życie rebelianta w nieznanej dotąd lokacji: City 55
Bohater budzi się w dziwnym miejscu, jak się później okazuje we wszystkich miastach trwa powstanie, nasz bohater przyłącza się do niego

Jak na ten czas to tyle fabuły, mod ma tylko jedną nie dokończoną mapę, custom hud'a i nowe modele.. a i 8 pocisków w strzelbie (w modzie Spas 12) :p 

Moda tworze sam znając małe pojęcie na temat mapowania, jednak z wielkim zapałem

Kilak screenów

http://i.imgur.com/Jp3vAI1.jpg

http://i.imgur.com/9D17uEe.jpg

http://i.imgur.com/Vo9iZp4.jpg

http://i.imgur.com/UfI4mwM.jpg

Uwaga! Zdjęcia są trochę starsze i kilka z rzeczy jest nie aktualna


Proszę o komentarze! Przypuszczalna data premiery to: Grudzień 2014 (ewentualnie styczeń 2015)
Łoj zapomniałem powiedzieć: Mod jest do Episode'a 2


Edit 03.10.2014


[Obrazek: 66mPsJK.jpg]



Nowy Spawn: W.I.P


[Obrazek: MdzT47m.jpg]



Jest i lepsze oświetlenie


[Obrazek: Fcr6HIt.jpg]

I tutaj też

[Obrazek: hQVQOTe.jpg]

I nowe niebo....

[Obrazek: vQ69ZTY.jpg]

...i więcej budynków

[Obrazek: RzE8AD9.jpg]

A teraz już bez komentarza

[Obrazek: gQDOc09.jpg]



[Obrazek: NGgD7DQ.jpg]




Wrzuciłem żeby pokazać, że prace jakoś idą

Przepraszam również, że robione w HL2 a nie w modzie.... mam małe problemy z EP2 co przekłada się na
modaFrown

Edit 4.10.2014

https://www.youtube.com/watch?v=o4hJfDgf...e=youtu.be


Ruszające się obrazki *aplałs w tle*
Odpowiedz
Podziękowania dali: zbrojny120 , kacperski1 , a4360e10b7
#2
Wow, jesteś pierwszym chyba osobistym, jednoosobowym studiem, które po określeniu fabuły pokazuje coś więcej niż tylko obietnice bez pokrycia... Gratulacje, może nawet zagram, jak znajdę chwilę czasu.

Tak poza tym, ostatni screen wygląda nieco... Dziwnie... Droga niknie bezpośrednio w prostym zawale, pasy ruchu są pooddzielane kolumnami (których materiał niezbyt dobrze wygląda na tle pozostałych elementów), sufit kompletnie nie pasuje do ścian. To jest oczywiście tylko moja opinia, no i mam nadzieję, że nie skończy się jak Aperture of Freedom...
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#3
(02-10-2014, 21:19 )MatiPL napisał(a): Wow, jesteś pierwszym chyba osobistym, jednoosobowym studiem, które po określeniu fabuły pokazuje coś więcej niż tylko obietnice bez pokrycia... Gratulacje, może nawet zagram, jak znajdę chwilę czasu.

Tak poza tym, ostatni screen wygląda nieco... Dziwnie... Droga niknie bezpośrednio w prostym zawale, pasy ruchu są pooddzielane kolumnami (których materiał niezbyt dobrze wygląda na tle pozostałych elementów), sufit kompletnie nie pasuje do ścian. To jest oczywiście tylko moja opinia, no i mam nadzieję, że nie skończy się jak Aperture of Freedom...


No dzięki. Całą mapę po skończeniu będę dopieszczać. I tak na marginesie właśnie ją robięTounge

I jeszcze raz dzięki!
Chyba zaraz cyknę fotki i wrzuce
Odpowiedz
Podziękowania dali: a4360e10b7
#4
Chętnie zagram jak wyjdzie Smile
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#5
(02-10-2014, 21:37 )Hardi2832 napisał(a): Chętnie zagram jak wyjdzie Smile

Kurde nie widziałem, że się tak spodoba. Mam motywacje! Wink
Odpowiedz
Podziękowania dali: a4360e10b7
#6
No no, już lepiej to wygląda, ale mała sugestia - postaraj się dodać spójności i kształtu mapom, bo aktualnie tekstury są dość porozrzucane, jeśli mogę to tak ująć, a same mapy mają strasznie blokowy charakter.
Mam nadzieję że rozumiesz o co mi mniej więcej chodzi Smile
Przyszedłem na chwilę,
zostałem na dlużej.
Teraz mówią do mnie proszę mnie nie banować panie adminie.

#1 miejsce w POTY 2014 | Towarzysz Kucperskin
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#7
(03-10-2014, 21:28 )kacperski1 napisał(a): No no, już lepiej to wygląda, ale mała sugestia - postaraj się dodać spójności i kształtu mapom, bo aktualnie tekstury są dość porozrzucane, jeśli mogę to tak ująć, a same mapy mają strasznie blokowy charakter.
Mam nadzieję że rozumiesz o co mi mniej więcej chodzi Smile

Jasne jasne, wszystko będę dopieszczać i będzie wyglądać cacy (tylko wiesz jestem amatorem więc efektów jak w Black Mase'sie się nie spodziewajWink)
Odpowiedz
Podziękowania dali: kacperski1 , a4360e10b7
#8
Może dałbyś jakiś gameplay? fajnie by było Happywide
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#9
(09-10-2014, 20:18 )Hardi2832 napisał(a): Może dałbyś jakiś gameplay? fajnie by było Happywide


Panie, przecie dałem
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#10
Wybacz, ale jeżeli nad tym tyle pracowałeś, to tak właściwie... Nic tu nie ma poza kilkoma małymi pomieszczeniami, a w dodatku co chwilę musisz włączać tryb przenikania, żeby się gdzieś dostać lub gdzieś wyjść.
Odpowiedz
Podziękowania dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości