Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam

Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam


Nie mówiący Barney w Half-Life Blue Shift
#1
Siemka, zawsze mnie zastanawiało to dlaczego Barney w dodatku do Half-Life Blue Shift nie wypowiedział ani zdania a w Half-Life 2 jakoś mówi? Może to był inny Barney, w końcu w drugiej części jego nazwisko nie zostało wymienione, wszyscy mówili do niego po prostu Barney a w Blue Shift zwracali się do nas "Calhoun" czyli po nazwisku. Nie zapomijanmy że model ochroniarza w pierwszym Half-Life to monster_barney.
Odpowiedz
#2
Dlaczego ludzie wszędzie widzą jakiś podstęp? Nie mówił bo co miał mówić? Poza tym w grach w tamtym okresie gracz nic nie mówił. A już na pewno nie jeśli nie było tam cutscenek.
Odpowiedz
#3
(30-03-2014, 21:28 )zbrojny120 napisał(a): Dlaczego ludzie wszędzie widzą jakiś podstęp? Nie mówił bo co miał mówić? Poza tym w grach w tamtym okresie gracz nic nie mówił. A już na pewno nie jeśli nie było tam cutscenek.
Z drugiej stronie to masz po troszkę racje bo sam do siebie by nie mówił Smile
Odpowiedz
#4
Moim zdaniem jego gadanie byłoby zbędne. Wolę skupić się na rozgrywce a nie na tym co on mówi (wystarczy, że to inni mówią do niego). To by tylko niepotrzebnie rozpraszało, zresztą co on miałby mówić? Postaw się na jego miejscu Smile Wykonuje swoją robotę, poza tym wstawianie monologów jego postaci byłoby troszkę dziwne, tak sądzę Wink
Odpowiedz
#5
(30-03-2014, 23:35 )Beta94 napisał(a): Moim zdaniem jego gadanie byłoby zbędne. Wolę skupić się na rozgrywce a nie na tym co on mówi (wystarczy, że to inni mówią do niego). To by tylko niepotrzebnie rozpraszało, zresztą co on miałby mówić? Postaw się na jego miejscu Smile Wykonuje swoją robotę, poza tym wstawianie monologów jego postaci byłoby troszkę dziwne, tak sądzę Wink
Ale dobre zastosowanie dali w Red Faction, podczas gry postać nie mówi a w cutscenkach i filmikach tak Smile
Odpowiedz
#6
Tak, tutaj akurat fajnie dopasowali Smile
Cutscenki zawsze fajnie wyglądają w grach i rozgrywka nabiera trochę "koloru".
Poza tym to ciekawy przerywnik pokazujący bohaterów od innej strony ale tak przy okazji - jak w HL3 pojawi się coś takiego razem z Freemanem (z perspektywy trzeciej osoby) to będę w głębokim szoku Smile
Odpowiedz
#7
(30-03-2014, 23:46 )Beta94 napisał(a): Tak, tutaj akurat fajnie dopasowali Smile
Cutscenki zawsze fajnie wyglądają w grach i rozgrywka nabiera trochę "koloru".
Poza tym to ciekawy przerywnik pokazujący bohaterów od innej strony ale tak przy okazji - jak w HL3 pojawi się coś takiego razem z Freemanem (z perspektywy trzeciej osoby) to będę w głębokim szoku Smile
Plik dog_fight znaleziony w Source Film Maker Smile
Odpowiedz
#8
Ale niekoniecznie może być tam Freeman widziany z perspektywy trzeciej osoby ! Smile
Myślę, ze to będzie podobna scena jak ta na końcu HL: EP2 ;o
Odpowiedz
#9
Cutscenki z tego co wiem to pojawiły się w arcadowej wersji Half-Life 2 (HL2: Survivor): https://www.youtube.com/watch?v=ueuiCpghhLc
Odpowiedz
#10
Szczerze powiedziawszy teraz większość tego typu gier ma cutscenki więc kto wie? Mogą nas jeszcze czymś pozytywnie zaskoczyć Smile Poza tym mogłyby wyglądać trochę inaczej, typowy filmik jakoś mi nie pasuje do HL Wink
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości