Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam

Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam


Modyfikacje ubrań
#1
Czy można modyfikować ubrania (np. kombinezon krypty, mundur wojska itp.) jeśli tak to czy jest za to odpowiedzialny jakiś profit lub schemat
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#2
Kombinezon z krypt - Zbrojmistrz, Nauka. Po 41 poziomie można wyciągnąć 20/25 odporności na energię/promieniowanie.
Mundury wojska, Strój minutemana i niektóre ubrania/nakrycia głowy - włókno balistyczne po wykonaniu zadań dla Trasy.  Po 39 poziomie wyciągamy 110 odporności na balistykę/energię. W zestawie ubranie/czapka - w sumie 220 odporności na energię/balistykę. Na wiki szczegółowe info.
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#3
Ok, poprzednią postacią grałem po stronie trasy więc zdziwiłem się czemu nie mogę ulepszać ubrań grając po stronie minutemanów/bractwa
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#4
Zamykam temat
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#5
Cytat:Ok, poprzednią postacią grałem po stronie trasy więc zdziwiłem się czemu nie mogę ulepszać ubrań grając po stronie minutemanów/bractwa

Nie ma to znaczenia. Warunkiem odblokowania włókna balistycznego jest wykonanie 3-4 zadań dla Trasy. Chyba że jest się ortodoksem (czyli robimy zadania tylko określonej frakcji) albo nie lubi Trasy.  Strój Minutemana można ulepszyć, ale strojów Bractwa Stali nie (co ma sens, biorąc pod uwagę ich antagonizmy i rywalizację, które mają przełożenie na zadania fabularne). Wyjątkiem jest Płaszcz Maxsona.
Odpowiedz
Podziękowania dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości