Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam

Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam


Jak dodać nieoficjalnie mapy lub contenty z gier na silniku Source do Gmoda
#1
Poradnik w formie filmiku, jak poprzedni:



Program do odpakowywania plików .vpk: https://developer.valvesoftware.com/wiki/GCFScape
Jeśli nie chcecie oglądać to oto prosty sposób:
1. Wypakujcie główny folder z plikami gry (musicie rozpakować wszystkie skompresowane pliki .vpk programem na górze.
2. Jeśli wypakowaliście wszystkie .vpk do jednego folderu (do tego z mapami itp...) to kopiujecie go...
3. I wklejacie do folderu steamapps/common/Garry's Mod/garrysmod/addons/(wasz folder)
4. Odpalcie gmoda i macie mapy w zakładce "others" a propy z danej gry w zakładce "games" na waszym "q" menu.
Lista kompatybilności:
Nie wszystkie gry na silniku Source działają z gmodem, aby dane mapy/propy działały, gra musi działać na tej samej wersji Source co Gmod czyli na tej na której działa np. Half-Life 2 lub TF2.
Kompatybilne gry:
Half-Life 2/Ep1/Ep2/HL: Source/HLDM: Source
Team Fortress 2
Counter-Strike: Source
Day of Defeat: Source
SiN Episodes: Emergence
Portal 1
Left 4 Dead 1
Jak i reszta modów do Half-Life 2
______________________________________________
Jak macie jakieś pytania to piszcie, postaram się pomóc Smile|
_____________________________________________|
Odpowiedz
Podziękowania dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości