Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam

Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam


[Half-Life 2: EP2] problem z warsztatem
#1
Otóż,zauważyłem niedawno,że ktoś na youtube umieścił filmik ,kiedy zbiera potrzebne rzeczy,poprostu śmieci,wrzuca je do głównego warsztatu albo i innych,to one same się przetwarzają.
Niestety,u mnie wrzuciłem tyle oznaczonych lupką śmieci,że musiałem spowrotem je wziąc i wyrzucić i przetworzyć.
Czy u kogoś też tak jest ? Jeśli problem da się rozwiązać,to proszę o pomoc,bo chciałem przypisać człowieka do tego warsztatu ale sie nie da,tam wszysktko budujesz,chatę,pompy itd itd.
Może ten akurat jest tylko do mojego użytku.


Jak już piszę o problemie,to chcę już tutaj opisać nastęny,niż zakładać nowy wątek.
Mianowicie chodzi o ładowanie gry za prawie za każdym razem,kiedy przejdziemy przez drzwi albo użyjemy szybkiej podróży,zawsze ten loading screen i opis itd,i problem polega na tym,że czasem się zacina zbyt często,jak z tym sobie poradzić ? Bo tak muszę ALT+ F4 i wyłączyć tak grę,to jest męczące,to samo np,keidy włamieny się do jakiejś chaty przy otwieraniu zamków,czemy akurat odrazu on tam wchodzi,otwarte ok,ale to ja zdecyduję,czy chcę wejść czy jeszcze gdzieś pójść,i znowu loading screen i czasem po 3 min czekania albo i więcej.Czy jest jakiś mod,który to usprawnia ? Prosze o pomoc w tej kwestii.
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#2
Nie do końca wiem o co Ci chodzi. Śmieci w warsztacie przetwarzają się, jeśli coś budujesz. Nie musisz ich rozkładać, choć można to robić, żeby np. zmniejszyć limit budowania czy ograniczyć ich wagę poprzez rozłożenie (np. żeby przenieść).
Do warsztatu nie przypisuje się osadników.

Zmniejsz ustawienia grafiki do low/medium. Jakieś modyfikacje optymalizujące tekstury też trochę pomogą (-> nexus). Jest również program do optymalizacji pamięci -> ENBoost (ale wyklucza streamowanie).
Albo lepszy sprzęt (karta graficzna, pamięć, procesor).
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#3
(20-12-2016, 19:37 )Kinski napisał(a): Nie do końca wiem o co Ci chodzi. Śmieci w warsztacie przetwarzają się, jeśli coś budujesz. Nie musisz ich rozkładać, choć można to robić, żeby np. zmniejszyć limit budowania czy ograniczyć ich wagę poprzez rozłożenie (np. żeby przenieść).
Do warsztatu nie przypisuje się osadników.

Zmniejsz ustawienia grafiki do low/medium. Jakieś modyfikacje optymalizujące tekstury też trochę pomogą (-> nexus). Jest również program do optymalizacji pamięci -> ENBoost (ale wyklucza streamowanie).
Albo lepszy sprzęt (karta graficzna, pamięć, procesor).
podaj link do tego programu,co do przetwarzania,właśnie lipa,muszę sam je wyciągać i przetwarzać na części,nie wiem co jest grane,chyba,ze tylko same oznaczone lupką,te które szukam,muszę spróbować
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#4
Enboost. Użycie ma sens raczej, gdy masz odpowiednią ilość RAM-u.

Oznaczenie lupką surowców oznacza, że ich poszukujesz. Jeśli znajdziesz jakiś, będzie lupka przy nazwie. To jest info dla Ciebie, nie dla warsztatu. Wszystkie śmieci można wrzucać do warsztatu. Nie trzeba ich przetwarzać, automatycznie są rozbierane i wykorzystywane.
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#5
(21-12-2016, 11:27 )Kinski napisał(a): Enboost. Użycie ma sens raczej, gdy masz odpowiednią ilość RAM-u.

Oznaczenie lupką surowców oznacza, że ich poszukujesz. Jeśli znajdziesz jakiś, będzie lupka przy nazwie. To jest info dla Ciebie, nie dla warsztatu. Wszystkie śmieci można wrzucać do warsztatu. Nie trzeba ich przetwarzać, automatycznie są rozbierane i wykorzystywane.
u mnie są automatycznie przetwarzane,juzsprawdzałem ,gdy przejrzałem warszaty,każde,i nadal to samo jest,np bezpiecznik nadal jest bezpiecznikiem i nie przetworzyło mi na miedź i cos tam jeszcze było,dlatego muszę sam to robić

mam 8 gb ramu co do programu enboost,powinno działać mi,sprawdzę
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#6
nie wiem czy dobrze ustawiłem,ja mma kartę graficzną tylko z 1GB vram,więc program enboost mam najnowszy,ustawiłem go tak

enblocal.ini
[PROXY]
EnableProxyLibrary=false
InitProxyFunctions=true
ProxyLibrary=

[GLOBAL]
ApplyStabilityPatch=true
UsePatchSpeedhackWithoutGraphics=false

[MEMORY]
ForceVideoMemorySize=true
VideoMemorySizeMb=11136

[ENGINE]
ForceVSync=false
VSyncSkipNumFrames=0

[LIMITER]
EnableFPSLimit=false
FPSLimit=61.0

[INPUT]
KeyCombination=16
KeyUseEffect=123
KeyFPSLimit=36
KeyShowFPS=106
KeyScreenshot=44
KeyEditor=13

[FIX]
DisableFakeLights=true

skad te 11136 wziąłem ? z testu za pomocą pliku VRamSizeDX11 , i to wpisałem tutaj,zrobiłem test także pod tym VRamSizeDX9 i wyszło mi 4032

zaznaczyłem to jak na tym filmiku jest --> https://www.youtube.com/watch?v=Y4cz-lFXDo8

oczywiście ttuaj jest co innego,nie wiem co wybrać --> https://www.youtube.com/watch?v=xSz84F1kgkM
posiadam 8gb ramu oraz grafike 1 gb vram,na dodatek gtx 550 ti karta graficzna,reszta sprzętu jest ok ,jedynie karta z pamiecią,ale i tak gram na 30-60 fps,ale za długo mi wczytuje grę keidy przechodzę przez drzwi czy uzywam szybkiej podróży,ten loading screen czasem się wiesza i musze własnie wyłaczyć grę,chyba,ze enboost mi to poprawi

napisz,czy dobrze zrobiłem czy jednak musze coś zmienić,bo wiesz,ten użytkownik ma mocnisjzy komputer odemnie wiec mógł tak ustawić,ja nie wiem czy to u mnie tak ma być
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#7
Warsztat najpierw przetwarza bazowe surowce (stal, drewno, miedź itd.). Dopiero gdy ich zabraknie, wykorzystuje nieprzetworzone śmieci.
Akurat bezpiecznik warto zachować. Ma optymalny stosunek wagi do surowców. Waży 0,1 a zawiera szkło i miedź, które w sumie ważą 0,2 ;-) No, chyba, że lubi się porządek i krótką listę w warsztacie. Z tego powodu można rozbierać wszystko jak leci.

ENBoosta musisz sam go przetestować. Za krótko używałem tego programu i już go nie używam. Wyklucza streamowanie - może w najnowszej wersji może to zmieniono, nie sprawdzałem.
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#8
(21-12-2016, 19:48 )Kinski napisał(a): Warsztat najpierw przetwarza bazowe surowce (stal, drewno, miedź itd.). Dopiero gdy ich zabraknie, wykorzystuje nieprzetworzone śmieci.
Akurat bezpiecznik warto zachować. Ma optymalny stosunek wagi do surowców. Waży 0,1 a zawiera szkło i miedź, które w sumie ważą 0,2 ;-) No, chyba, że lubi się porządek i krótką listę w warsztacie. Z tego powodu można rozbierać wszystko jak leci.

ENBoosta musisz sam go przetestować. Za krótko używałem tego programu i już go nie używam. Wyklucza streamowanie - może w  najnowszej wersji może to zmieniono, nie sprawdzałem.

ja mam wyłaczone streamowanie na steam,jeszcze ujdą inne gry aby puścić na twich czy innym serwisie,bo mniejsze wymogi maja,ale Fallout 4 to już jednak bym nie nagrał nawet jak gram,cięłoby mi jak nie wiem

aha,mam jeszcze pytanie,czy to,co wsadzę do warsztatu to bedzie przy kazdym czy musze wszystko wsadzać osobno,bo wg mnie powinno być tak,kiedy daję surowce do jednego to tam,gdzie odkryję osadę sojuszniczą to tam będą mógł już skorzystać z tych surowców ,a nie znowu zbierać
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#9
Stwórz linie zaopatrzeniowe.
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#10
(22-12-2016, 04:19 )Kinski napisał(a): Stwórz linie zaopatrzeniowe.

ok,zobaczę co i jak,więc tutaj za mnie będą zbierać te surowce ? 2 razy tak zrobiłem,ze wysłałem
Odpowiedz
Podziękowania dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości