Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam

Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam


[Half-Life 1] Opossing Force Bots
#1
Siema, gra ktoś z was tutaj jeszcze w starego half life'a i wie jak zainstalować boty do dodatku "opossing force" ? Nie mam możliwości zagrać w tą gre z kimś w sieci więc szukałem na youtubie, googlowałem i ciągle lipa. Z counter strikem 1.6 takich problemów nie miałem. Dzięki z góry za pomoc.
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#2
Ja grywam,mogę zagrać z botami to nie to samo Wink
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#3
Dzieki że sie odezwałeś, jednak na początku chciałbym zagrać sobie z botami żeby troche potrenować, a później najwyżej możemy ustawić się na jakiś meczyk ... Smile  Wiesz jak je zainstalować i pomógł byś mi to ogarnąć? Napisz jak możesz co mam zrobić lub podeślij jakiś polski poradnik / instrukcje skąd je wziąć i jak zainstalować. Pozdro i dzięki za odzew
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#4
Ja nie jestem jakimś pro zawodnikiem więc można razem pograć tak się najlepiej trenuję Happywide spoko napiszę na priv co i jak z botami
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#5
Spoko w takim razie czekam na wiadomość, a jak będziesz chciał razem zagrać to możesz podbić do mnie na steamie (nazwa wwrkks) chyba że w jakiś inny sposób chcesz się skontaktować Smile pzdr
Odpowiedz
Podziękowania dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości