Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam

Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam


Dyskusja na temat HL2: Beta (przed cięciami - filmiki, artworki, wywiady)
#1
Witam w tym wątku wypisujemy wszystkie informacje odnośnie Bety HL2 Wink

Krótkie wprowadzenie :

Wersja beta, o której mówię to nic innego jak słynny “wyciek” z Valve. Kod który został wykradziony w 2003 roku. W Internecie “żyją” dwie wersje bety Half-Life 2 . ‘Russian beta’ i ‘anon beta’ . Wersja ‘anon beta’ nie zawiera ponoć wielu koncepcyjnych broni jak Immolator czy Combine Guard Gun oraz wielu działających lub nie skompilowanych/ naprawionych map .

Fabuła

( Z góry przepraszam jeśli są jakieś błędy i trochę chaotycznie napisanie tłumaczyłem to z języka Angielskiego)

Podróż pociągiem


Książka Half-Life 2: Raising the Bar i liczne wycieki plików ujawniły wiele w grze oryginalnych ustawień i działań, które albo zostały ograniczone lub całkowicie usunięte z ostatecznej rozgrywki. HL2, pierwotnie również miał być znacznie bardziej zróżnicowany w ustawieniach, a oryginalna trasa podróży Freemana była bardzo długa . Kilka Poziomów Cty 17 ​​ na początku gry i kompletne rozdziały od drugiej połowy gry były całkowicie usunięte, a czasami ponownie wprowadzone w kolejnych Epizodach Half-Life 2 .

Pustkowia

Poniżej Koncepcja pustkowi :

[Obrazek: captureejgy.png]

Zdjęcie z oficjalnej wersji HL2 Mapa Kanały w tle widać mniej więcej jak wyglądało zarysowanie pustkowi.

[Obrazek: capture1dc.png]



Scenopis/Scenariusz Rozmowy G-mana oraz rozmowy z Samuelem

[Obrazek: capture2nc.png]

Gdy się wczytamy widać znany nam dobrze tekst G-mana : "Rise and shine Gordon Freeman" już wdać różnicę

Gordon budzi sie obok G-Man'a , który pokazuje mu, co się stało w ciągu ostatnich 10 lat, ale bez mówienia dużo. Gordon następnie znalazł się w pociągu na pustkowiach gdzie spotyka Samuela .Samuel to obywatel, który mówi mu kilka informacji na temat jego życia i daje mu kilka wskazówek na temat tego, co się dzieje. Daje mu również maskę przeciw Gazową ponieważ powietrze nie zawsze nadaje się do oddychania przez zanieczyszczenia .

Jazdy pociągiem pozwalają graczowi zobaczyć Pustkowia poza City 17, ruiny wraki pojazdów , Houndeyes'y , Bullsquid'y i inne nie znane zwierzęta. Pociąg zostaje atakowany przez Gargantua, ale potwór ginie przez ciężki silnik który leci w jego kierunku .

Pociąg z Pustkowi dojeżdża do środka miasta, najpierw przez zrujnowane Stare Miasto , a następnie Nowego Miasta . Miasto, zostało otoczone wielkim murem betonowym chroniąc go przed zagrożeniami z Pustkowi . Widać potwory które nawzajem się mordują . Gordon dostrzega też przebłyski obywateli w ich mieszkaniach.Pociąg w końcu dojeżdża na dworcu, a Cremator'y sprzątana ją w okół pociągu z Bullsquidów i Headcrab'ów którym udało się dostać do środka barykady.

Samuel został usunięty, ale jego twarz została użyta jako prosty obywatel i dla Counter Strike: Source. Życie w domach , początkowo można tylko dostrzec, jadąc pociągiem później też można można byłó zobaczyć z pierwszej ręki, kiedy Gordon przemierza budynki mieszkalne. Mury miasta później są widoczne na końcu Epizodu pierwszego, ale służą one głównie do dekoracyjnego celu .

Dworzec

Przyjechaliśmy do dworca kolejowego, , nie wiadomo co Gordon , widzi i kogo do końca spotyka .Pewne jest , że spotyka Barneya, który wskazuje mu drogę i mówi mu, aby się z nim spotkał w pobliżu Pasażu Manhack.

Atwork Stacji kolejowej

http://img600.imageshack.us/img600/2765/capture3rk.png

Fabryka Kombnatu
Gordon nie opuścił dworca kolejowego przez główne wejście, ale przez tylne drzwi, które prowadziły do przemysłowej części miasta, z hałaśliwymi fabrykami wypełnionymi obywatelami pracującymi którzy byli , obserwowani przez Polcję Metro i Combots'ów. Pracownicy składają się z osób dorosłych, ale również dzieci. Gordon odkrywa Fabrykę krematorium, gdzie dzieci budują Cremator'y i inne warsztaty, takie jak stenotypistka w przepaść. On również odkrywa Komory Vorti , wykorzystywane jako stacje wysysanie energii z uwięzionych Vortigauntom (choć jest prawdopodobne, że mogą znaleźć w całym mieście). Gordon przechodzi następnie pieszo do następnej części miasta .

Atwork Fabryki Kombinatu

http://img811.imageshack.us/img811/6286/capture5ac.png

Terminal - Dworzec Plaza

Gordon idzie przez Trainstation Plaza i zauważa Stacje kolejową głównej fasady i jak traktowani są przez Ochrońców Ludności Obywatele . Potem przechodzi do Gier Manhack Nie wiadomo też, kiedy Gordon miał być ścigany przez Metro Police przez budynki mieszkalne, ponieważ miał być raczej sam w większość wczesnych mapach .

Screen Terminalu

http://img138.imageshack.us/img138/5704/capture6c.png

Gry Manhack

W obszarze rozrywki / handlowym w mieście 17 Freeman odkrywa tzw "Manhack Arkady", miejsce rozrywki, w którym obywatele grają w gry wideo składające w kontrolowaniu Manhack'ów na ulice i zabijają niezorganizowanych obywateli, nieświadomi faktu, że są one Manhacki kontrolujące są prawdziwe i rzeczywiście zabiją prawdziwych żywych obywateli na ulicach. Gordon potem spotyka się z Barney'em, który pracuje pod przykrywką jako Policjant Metro i prowadzi go do laboratorium Kleinera kanałami .

Screen gier Manhack

http://img43.imageshack.us/img43/4978/capture7d.png

Labolatorium Dr. Kleiner'a

Gordon dociera do laboratorium Dr. Kleiner'a gdzie Kleiner jest zdziwiony że go widzi. wszystko jest prawie identyczne jak w Officjalej wersji nie licząc tego że pokój , który zawiera oryginalny teleport jest w innym, większym pokoju oraz sceny z naszym długonogim przyjacielem z filmiku którego zamieściłem poniżej .Dopiero po jego zabiciu rozpoczyna się Teleportacja Alyx .

Screen laboratorium i Beta telepotera

http://img132.imageshack.us/img132/7523/capture8mu.png

Ścieki/Kanały

Gordon opuszcza miasto 17 na piechotę, a następnie Skuterem wodnym lub motorówką przemierza kanały, według oryginalnych koncepcji. Spotyka Barnacle, Headcraby i Bullsquid'sy na swojej drodze, podczas gdy on przebija on się z Miasta na Pustkowia .

Poziom miał być znacznie większy i dłuższy został mocno przycięty, Poprzez usunięcie Bullsquid'ów z Half-Life 2 oraz zmniejszenie mapy.

Ravenholm/Miasto Zombie

Po kanałach Gordon przybywa do małego jeziora i odkrywa jeszcze nienazwane miasto przemysłowe wypełnione po brzegi zombie i pułapkami zrobionymi przez szalonego mnicha. W pewnym momencie chciał korzystać z pojazdu o nazwie "koparka", aby przejść przez kopalnie i zniszczyć "Combine Big Momma" Kopalnie zostały wykorzystane w w Epizodzie 2, stworzone zostały one z pociętych jaskiń Antlion, do produkcji Kopalni Zwycięstwa.

Screen Jeziorka

http://img14.imageshack.us/img14/7/capture10ts.png

Laboratorium Eliego

Po mieście pułapek i Zombie, Gordon dociera w końcu na złomowisko. Tam spotyka Eli Maxwell'a, Doga i Alyx w bardzo prostym i szorstkim laboratorium Eli, wewnątrz jaskini położonej w pobliżu kamieniołomu. Eli pokazuje Gordonowi pokaz filmów i slajdów , co stało się w ciągu ostatnich 10 lat, w tym utraty jego nogi. Daje mu również manipulator fizyki. Labolatorium Eliego zostało przekształcone w graciarnie gdzie spotykamy Doga i bawimy się z nim Gravity Gunem. Heli Maxwell został zmixowany z kapitanem Vance i tak powstał Eli Vance. Jednak laboratorium nie miało być od razu atakowane po naszym przybyciu .

Atwork Laboratorium Eliego

http://img29.imageshack.us/img29/9568/capture11c.png

Jasknia Antlion'ów
Po opuszczeniu laboratorium Eli'ego, Gordon przechodzi jaskię wypełnioną Antlion"ami i pędrakami .Antlion'ów i larw pilnował król Antlion"ów. Jest mało prawdopodobne, że gracz był już w stanie oswoić Antlio'y w tym momencie w grze rozwoju. Nie wiadomo, czy jest tam z nami Alyx .Mapa Całkowicie została usunięta i użyto jej dopiero w Epizodzie 2. Król Antlion'ów zmienił nazwę na obrońcę Antlion"ów a modele Larw zostały zaktualizowane.

Wybrzeże

Po wyjściu z jaskiń, Gordon załapał się na przejażdżkę pociągiem Pusstkowi który ciągnął się przez wysuszone dno morskie ( nie wiadomo dlaczego). Nie wiadomo, kiedy Scout Car został zaimplementowany do fabuły, W starej podróży nie figuruje , ponieważ Gordon albo jedzie w pociągu lub na piechotę.Pierwotnie poziom był znacznie większy, bardziej opuszczony, miał więcej wraków. Jaskinie połączone z nieeksploatowanymi kopalniach z Quarrytown i Antlion'ami powróciły do Epizodu 2 (model "Antlion Grub" została również bardzo wcześnie stworzony.

Atwork lni kolejowej i wysuszonego dna morskiego

http://img9.imageshack.us/img9/6446/capture12z.png


Zajezdnia/Więzienie - Gulag

Pociąg Gordona przybywa do zajezdni kolejowej Kombinatu, nazywana po prostu zajezdnią. Zajezdnia kolejowa jest zbudowana w pobliżu dawnego więzienia gdzie Gordon walczy z żołnieżami kombinatu z pomocą Antlionów,tkóre mogą mu też zaszkodzić .Odkrywa Wtedy zatokę Gunship'ów, gdzie ów statki powstawały. Atak Antlion'ów, powoduje że wybuch paliwa i cały budynek staje w płomieniach. Następnie Gordon idzie do zajezdni sam przez przenośnik ładunku dostaje się na inny pociąg do "Air Exchange" Rozdział ten zaliczał się do najdłuższego poziomu w grze . Większość terenu i modelu Zajezdni był użyty w gzre, oprócz latarni (we wcześniejszym poziomie wybrzeża został odzyskany) i Bays Gunship (został użyty w poziomie Cytadela). Również gotowe mapy zostały przedstawione w ciągu dnia, przy zachodzie słońca, a gotowym produkcie w nocy. Pora dnia miała się zmioenić w następnym rozdziale, "Air exchange"

Screen zajezdni :

http://img20.imageshack.us/img20/4422/capture13z.png

Air Exchange - AirEx - Klimatyzator

Pociąg Gordon wykoleja się w innej zajezdni przed Klimatyzatorem, Budynek ten zastępuje powietrza szkodliwymi gazami mętnymi z główneo reaktora, spotyka się z Alyx i jej obcym zwierzakiem Skitch. Tam zostają zaatakowani przez Super Żołnierzy Kombinatu i Strider'y. Alyx i Gordon spotykają się z jej ojcem Kapitanem Alyx Vance, i jego poborowymi, a walka jest nie unikniona .Podczas lub po bitwie, Gordon przechodzi pieszo do AirEx'a i musi dotrzeć na szczyt najwyższej wieży, walczyć z Gunship'ami, a następnie wskoczyć do basenu z przemysłowymi rozpuszczalnikami . Potem przechodzi wewnątrz głównego reaktora obiektu, chronionego i eksploatowanego przez Stalkerów i powoduje zniszczenie jego rdzenia, co zmienia powietrze całkowicie czyste wybucha powstanie Rebeliantów w Mieście 17. Gordon dociera do brzegu na piechotę.

Screen Klimatyzatora

http://img594.imageshack.us/img594/5955/capture14c.png

Atwork Eli'ego Maxwell, Gordon'a Freeman'a, Alyx Vance, Skitch'a i Dog'a

http://img42.imageshack.us/img42/2944/atwork.png

Alyx pozostawia nasz w pewnym momencie po walce, ponieważ , Gordon wyrusza sam na sam z Odell na statek Borealis.

Całkowicie usunięte. Wysadzenie AirEx wywoływało powstanie. zostało to wszystko połączone z poziomami Depot , podziemiami Nova Prospekt , osiągnięcie szczytu najwyższej wieży i wysadzenie rdzeń całego obiektu poddano recyklingowi w poziomie Cytadeli .

Doki

Gordon dociera do brzegu po rozdziale AirEx przed na statek

Screen doków : http://img703.imageshack.us/img703/6030/capture15cf.png

Przybywając do brzegu, Gordon spotyka Odell, byłego inżyniera Borealis, i przystosowuje do warunków arktycznych na statku .


Borealis - Hyperborea

Po przybyciu na miejsce okazało się że statek Borealis został porzucony na mieliźnie lub zamarzniętym oceanie, Gordon i Odell odwiedzają statek pełen zwłok pierwotnych członków załogi, Stalkerzy, zombie, zbiorniki zawierające Zabójców Kombinatu (prawdopodobnie martwych) i napotykając resztkę nie dobitych żołnierzy. Gordon i Odell opuszczają statek z małą łodzią podwodną i przypływają do pobliskiej bazy Kraken.

Całkowicie usunięte z gry,pokazane przez chwilkę w EP2 podczas odtwarzania Transmisji . Najprawdopodobniej Statek wystąpi w 3 Epizodzie/HL3.

Screeny Statku : http://img706.imageshack.us/img706/967/capture16uw.png (Gordon kryjący się na statku przed Żołnierzami )
http://img708.imageshack.us/img708/2356/capture19i.png (Statek wraz z niedokończoną łodzią podwodną którą udajemy się do bazy Kraken


Baza Kraken

Gordon i Odell docierają do Bazy Krakena w ich łodzi podwodnej i spotkaką Helenę Mossman, dyrektora Krakena jest (ona odnosi się do siebie jako "dyrektor Krakena" w grywalnej wersji Half-Life 2 Beta plików dźwiękowych). Kraken Base jest rebeliancką bazą naukową znajduje się pod wodą . Odwiedzając bazę Freeman szykuje się na wymarsz do Stacji kontroli pogody Kombinatu .

Screen Bazy Kraken

http://img12.imageshack.us/img12/3386/capture20j.png

Stacja kontroli pogody Kombinatu

Ta część gry polega na zmasowanym ataku na Stację kontroli pogody Kombinatu, dokładnie na ogromne kopuł które, osuszają Ziemię jej tlenu. Gordon walczy tam obok kapitana Vance, jego poborowych i Alyx. Są oni atakowani przez "mechy".

Scenariusz/Scenopis

http://img577.imageshack.us/img577/294/capture4ij.png

Lot C-130u

Gordon i Alyx wracają do Miasta 17 w C-130, który rozbija się o drapacz chmur.

Drapacz chmur

C-130 uderza w wieżowiec muzeum. Alyx jest kontuzjowana i zostaje i porwana przez Kombinat. Gordon szuka jej ojca, kapitana Vance'a i dołącza do poborowych walczących w powstaniu poprzez przemieszczenie się po dachach budynków.

Screen owego drapacza Chmur : http://img715.imageshack.us/img715/6844/capture21a.png


Zamieszki

Gordon rozpoczyna Uliczną walke z żołnieżami kombinatu na dachach u stóp wieżowca, aż w końcu schodzi na ziemie gdzie pomaga mu się przedrzeć Snajper do Metra .Ponownie zwiedzamy Metro miasta 17, gdzie pokonujemy wiele hydr a w tym czasie rebelianci walczą z strider'ami i czołgami za pomocą RPG.

Screen z zamieszek :

http://img268.imageshack.us/img268/9844/capture22.PNG


Consul Plaza

Walka wciąż trwa. Gordon powraca do Consul Plaza i przedostaje się do Cytadeli.

Mapa została w historii, nie zachowały się żadne pliki prócz posągu Konsula. Była ona połączona z Trainstation Plaza, statua została połączona z Breencast, gdzie widać ją było dwa razy, na początku gry ją w dobrym stanie i podczas zamieszek w gorszym

Cytadela i Biuro Konsula

Gordon przedziera się przez Citadele aby się dostać do biura Konsula. Tam stawia on czoło Konsulowi i znajduje, Alyx krtóra jest więziona orazi odkrywa to że Helena Mossman jest zdrajcą. Pokonuje konsula oraz uwalnia Alyx. Nic więcej nie wiadomo na temat dalszych losów Alyx Vance, Eli'ego Maxwell'a, Kaptain Vance i Helen'y Mossman.

Atwork biura Konsula :

http://img51.imageshack.us/img51/3226/capture23u.png

Części książki Half-Life 2: Raising the Bar i wycieki pliki szczegółach opisywały że Gordon będzie walczyć u boku takich postaci jak Odell na statku Borealis, jak również z kapitanem Vance oraz oddziałami sił, poborowych Vance. Pierwotnie, Eli i Alyx Vance miał żadnego związku, a laboratorium Eliego znajdowało się w jaskini na złomowisku i było znacznie gorzej wyposażone niż laboratorium w obrębie elektrowni wodnej w wersji detalicznej (obszar scrapyard gdzie odbywa się samouczek Gravity Gun'a ).Cytadela też wyglądała zupełnie inaczej, była bardziej okrągła i wielkogabarytowa niż Cytadela z ostatecznej wersji. Najważniejsze zmiany to zmiana bardzo ciemnego otoczenia i rejonu którym była Ameryka zmieniając klimat , otoczenie i tekstury budynków na styl wschodnioeuropejski. W trakcie rozwoju fabuły, gra w pewnym momencie miała się rozciągnąć na cztery dni zamiast trzech (pomijając tydzień spędzony przez Alyx i Gordona między dwoma teleportami w HL2). ] Postacie ewoluowały również znacznie , z przykładami, takimi jak Breen który jest tylko znany jako "Konsul", Alyx jako córka kapitana Vance, Eli , El nazywał się Maxwell i był w żadnym stopniu związany/powiązany z Alyx.W trakcie rozwoju fabuły, gra w pewnym momencie miała się rozciągnąć na cztery dni zamiast trzech (pomijając tydzień spędzony przez Alyx i Gordona między dwoma teleportami w HL2). ] Postacie ewoluowały również znacznie , z przykładami, takimi jak Breen który jest tylko znany jako "Konsul", Alyx jako córka kapitana Vance, Eli , El nazywał się Maxwell i był w żadnym stopniu związany/powiązany z Alyx.

Muzyka

Triage at Dawn |Remix| Path of Borealis





Piosenka została pomixowana pocięta i użyta w grze jako kilka oddzielnych. Początkowo miała występować tylko na 1 mapie która została usunięta.


Route To City 17





Bronie

Prezentacja wszystkich broni z Bety HL2





Mapy



Przeszukując czeluście internetu znalazłem Mapę z którejś z Alph/Bet niestety nie mam pojęcia z której ale moje przypuszczenia się potwierdziły za chiny ludowe nie zaczynaliśmy w pociągu Mapa świata HL2 Beta/Alpha

[Obrazek: mapaog2.png]

Pustkowia

Pustkowia, znane także jako Dzicz lub Scrapland, jest okolica Miasta 17, mająca na celu dwie główne lokalizacje Half-Life 2.

Główne lokalizacje Pustkowi to : Kanały/Ścieki zaraz po stacji 6, Stacja 7, Black Mesa East ,Ravenholm , Wybrzeże ,Nova Prospekt / Depot Wymiana powietrza , The Air Exchange

Pustkowia są opuszczonym, jałowym i niebezpiecznym regionem, roi się tu od dzikich zwierząt, takich jak Xen, Barnacles Headcraby i pijawki, a także Antlions'y, to można też spotkać dużo istot ziemskich, takich jak ptaki, żaby, szczury i owadyi. Jest pełno wraków samochodowych, wraków statków i wraków okrętów podwodnych wzdłuż wybrzeża, zniszczonych budynków i dróg (np. autostrady 17) i innych scen spustoszenia.Jedyna która infrastruktura jest tam utrzymywana i utrzymywana jest kolej, używana przez Kombinat aby połączyć swoje posterunki droą traransportu transportu żołnierzy Kombinatu, stalkerów i obywateli poprzez Pociąg Putkowi .Do tego można spotkać Kilka placówek oporu można , głównie w kanałach i wzdłuż wybrzeża.

Wczesna mapa Miasta 17

[Obrazek: wczesnamapa.png]



Mapa industrial z Targów E3 (2002)






Mapa terminal z Targów E3 (2002)





Wycięta Mapa/rodział Air Exchange

Cz.1





Cz.2





Cz.3





Cz.4





Cz.5





Cz.6







Mapa under_02 przez którą miał przebijać się Gordon Uciekając z City 17 na mapie tej można spotkać 1 rodzaj usuniętego potwora mianowicie hydry





Mapa Ship z Targów E3 (2002) Słynny Borealis na którego mieliśmy się wybrać w EP3/HL3






Wczesna mapa Statku Borealis szacowana na datę : 05.01.2001





Kolejna mapa z bety nether_01





Kolejna mapka d1_town_02





laboratorium z officjala przed wprowadzeniem kilku zmian Tounge





Mapa Town z Targów E3 (2002)





Mapa depot z Targów E3 (2002)





Mapa strider z Targów E3

Automat z Pepsi Tounge (Filmik z najbardziej zbugowanej bety jaka wyciekła z Valve) (chodź jak widać Idzie z nami hmm dziwne troszku Tounge )






Mapa Canals z Bety (Widać że we wczesnym stopniu powstania minimalne się rożni od oryginału )




Mapa Cguard1





Mapa Prison





Mapa Gurluas





Mapa proto_gunshipbay Która powstała w Roku 2001 . Mapa ta miała być częścią rozdziału Depot, gdzie Gunship'y były tworzone .





Mapa proto_eliden





Ta mapa jest wczesną wersja laboratorium Eli Maxwella (laboratorium Eli Vance w wersji oficjalnej)Laboratorium to zostało wybudowane na złomowisku w Grocie . W wersji Oficjalnej została zastąpiona ośrodkiem Black Mesa East. Jeśli się przyjżymy zalatuje ona jeszcze Trochę HL1 ale co się dziwić według informacji mapa ta pochodzi z 1 połowy 2001 roku. Mi tam się podoba gdyby ją ktoś tylko otworzył na silniku source i poprawił żeby trzymała klimat HL2 Wink

ms_lab





Była wczesną wersja laboratorium Dr. Kleinera . W tej wersji nie ma niestety go jeszcze jest za to Alyx która stara się powiedzieć kilka słów (ale dlatego, że dźwięki są przygotowane pod silnik nie działa dźwięk w grze). Próbuje powiedzieć rzeczy, jak: "Jeśli chcesz mojej pomocy, lepiej się w ruszaj." (głos nieznanej kobiety). Mapa powstała w okolicach : 2000/2001 roku


Usunięte pojazdy

Skuter wodny





Tzw. Suka metro policji . Tutaj jest to pokazana za pomocą modu ale w wersji beta była możliwość poruszania się nią .





Prezentacja nieużytych model z Bety (niektóre zostały ponownie użyte w Episodach )





Dźwięki

Beta Alyx





Beta dźwięki Stalkerów :





Dźwięki Metrocop'ów





Dźwięki bullsquid'ów





Dźwięki houndeye'ów





NPC

Asasin :





Prezentacje z Targów E3
































Poniżej wstawiam fotki/atworki jakie tylko mi się uda znaleźć wraz z Opisami :

Menu

Menu bardzo wczesnego bulidu HL2 za czasów kiedy wykorzystywał on jeszcze silnik HL1

http://4.bp.blogspot.com/_3gSIiPj9TYQ/R7...u%2B01.jpg

Menu V.2 Kiedy juz została wprowadzona działająca konsola (dalej na silniku HL1)

http://2.bp.blogspot.com/_3gSIiPj9TYQ/R7...e%2B02.jpg

Menu z Alphy 3 prawdopodobnie już silnik Source

http://3.bp.blogspot.com/_3gSIiPj9TYQ/R7...nu%2B1.jpg

Menu zwykłej Bety

http://2.bp.blogspot.com/_3gSIiPj9TYQ/R9...2Bhl2.jpeg

Kilka wyciętych Dialogów prosto z Bety :






Trochę Triilerów :



Nie kojarzę tej akcji w ogóle

Akcja w Tunelach , Hydra i krótka rozmowa z Alyx




Mam jeszcze trochę Atworków , Screeenów scenariuszy ale mam problemy z traransferem Internetu i nie mam jak za bardzo wrzucać ich ;/

Temat wyedytowałem, poprawiłem ortografię, literówki i czytelność. Na przyszłość zwracaj uwagę na estetykę postu i błędy. e.
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#2
Bardzo ciekawe zestawienie, niemniej jak napisałem w poście - dokonałem niezbędnych korekt. Przy okazji zaznaczam, że użytkownicy nie mogą usuwać dopisków administratorów/moderatorów do ich postów. Smile
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#3
Cóż nic nie szkodzi a co do literówek to przez moją klawiaturę bo nie zawsze klawisze stykają a tak też sprawdzając w Operze ten temat trudno ogarnąć bo długi tekst Wink
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#4
Nie ma problemu, zwróciłem uwagę, bo dbam o odpowiedni poziom i estetykę forum. Niemniej nic się nie stało, post wyedytowałem. Ale koniec offtopu. Smile
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#5
Powiedziałbym, że bardzo wyczerpujący artykuł Wink Przejrzenie tego zajmie mi trochę czasu, ale widzę tam całkiem ciekawe tytuły, więc chyba nie będę się nudził Wink
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#6
Spokojnie przeglądam sieć i troszkę tego jest w zanadrzu jeśli coś tylko znajdę to dopiszę do pierwszej stronki Wink
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#7
W porządku. Będziemy śledzić na bieżąco Wink
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#8
Właśnie zobaczyłem zaktualizowany pierwszy post i mam w związku z tym pytanie - wszystko napisałeś sam? Czy kopiujesz część rzeczy? Bo wygląda to co najmniej imponująco. Smile
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#9
Co do filmików i Fotek wyszukuje w necie a teksty z Fabułą własnoręcznie tłumaczyłem z Angielskiego bez Translatorów wyszukując w necie(czytając urywki scenariusza jaki mi się udało dorwać ) więc jakieś minimalne nieścisłości mogą być i sam tekst musiałem trochę poprzerabiać pomyśleć bo tłumaczenie tego wszystkiego dosłownie nie miało by ani krzty sensu oczywiście kilka tekstów własnoręcznie musiałem napisać porównać w pełną wersją itd ... (nie mówię tu o Fabule)
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#10
Naprawdę imponująca praca, myślę, że warto by to jakoś nieco uporządkować i wyróżnić w serwisie, ale jeszcze przemyślę dokładnie swoją wizję i będę się z tobą kontaktować. Smile
Odpowiedz
Podziękowania dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości