Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam

Logowanie Utwórz konto
Zaloguj się z wykorzystaniem konta Steam


Cytadela
#1
Zainspirowana dyskusją w pewnej sympatycznej grupie na facebooku, zakładam pokrewny temat tutaj. Smile Mianowicie - Cytadela, ze szczególnym uwzględnieniem jej wyglądu w becie.

http://imgur.com/O0LvDDU
http://imgur.com/3PyGF6H
http://imgur.com/nmv2Vgp

I screeny z wnętrza:
http://imgur.com/dhMNsU3
http://imgur.com/xsvwxh8

(pewnie znacie te screeny, ale wrzucam jako ilustrację poglądową Wink)

Są jakieś mapy proto_citadel, na których to wszystko można zobaczyć, ale nie bawiłam się (jeszcze) w szukanie ich, bo teraz nie mam takiej możliwości ani czasu.
Także jak widzicie, wnętrze Cytadeli znacząco się różniło od finalnej wersji; nota bene finalna wersja podoba mi się najbardziej z tego wszystkiego i cieszę się, że Cytadela wygląda jak wygląda.
W dyskusji ktoś zapodał również filmik z dźwiękami z tej lokacji (z bety ofc), niektóre są takie trochę... creepy, jak zresztą wskazuje tytuł filmiku.




(część tych dźwięków z jakichś powodów przypomina mi Dead Space, może tym też inspirowali się jego twórcy? Kto wie)

Ktoś zastanawiał się również w jaki sposób Cytadela/Cytadele jest/są dostarczane na ziemię. Czy od razu w całości, czy też są stawiane po kawałku. Osobiście spotkałam się kiedyś z teorią, że Cytadela dostarczana jest w całości, a potem się rozrasta, zagarniając swoimi "pazurami" najbliższe otoczenie.
No i oczywiście w becie wygląd etatowych pracowników Cytadeli, czyli stalkerów, był również zupełnie inny, ale to chyba wszyscy wiedzą.

Tak czy inaczej zapraszam do dyskusji i jeśli macie jakieś inne ciekawe materiały na temat Cytadeli, to proszę wrzucać. Smile
Odpowiedz
Podziękowania dali:
#2
Finalna Cytadela jest IMO genialna i niezwykle klimatyczna, jak zresztą całe City 17 (widać mocną inspiracje republikami radzieckimi, czuć klimat np. Budapesztu - porobiłem swoją drogą sporo zdjęć podczas swojej ostatniej wizyty, choćby stacja dworca kolejowego w Budapeszcie jest niezwykle podoba do tej w City 17).

Przechodząc wielokrotnie HL2 narobiłem masę screenów, bo widok Cytadeli górującej nad miastem jest niesamowity i niezwykle klimatyczny. Teoria o dostarczaniu Cytadeli w całości i stopniowym rozrastaniu się jest sensowna:
1. Cytadela jest wbija w ziemię, przypomina to niewielki krater po uderzeniu.
2. Jej elementy poruszają się, przesuwają i pochłaniają okoliczne budynki.

Natomiast załączony przez Ciebie projekt z HL2: Beta jest autentycznie tragiczny i cieszy, że nie znalazł się w finalnej wersji.
Odpowiedz
Podziękowania dali:


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości