CentrumValve.pl
Modyfikacje ubrań - Wersja do druku

+- CentrumValve.pl (http://centrumvalve.pl)
+-- Dział: Saga Fallout (http://centrumvalve.pl/forum-saga-fallout)
+--- Dział: Fallout 4 (http://centrumvalve.pl/forum-fallout-4)
+--- Wątek: Modyfikacje ubrań (/temat-modyfikacje-ubran)



Modyfikacje ubrań - 5e409e09f4 - 02-01-2017

Czy można modyfikować ubrania (np. kombinezon krypty, mundur wojska itp.) jeśli tak to czy jest za to odpowiedzialny jakiś profit lub schemat


RE: Modyfikacje ubrań - c02f12329d - 02-01-2017

Kombinezon z krypt - Zbrojmistrz, Nauka. Po 41 poziomie można wyciągnąć 20/25 odporności na energię/promieniowanie.
Mundury wojska, Strój minutemana i niektóre ubrania/nakrycia głowy - włókno balistyczne po wykonaniu zadań dla Trasy.  Po 39 poziomie wyciągamy 110 odporności na balistykę/energię. W zestawie ubranie/czapka - w sumie 220 odporności na energię/balistykę. Na wiki szczegółowe info.


RE: Modyfikacje ubrań - 5e409e09f4 - 04-01-2017

Ok, poprzednią postacią grałem po stronie trasy więc zdziwiłem się czemu nie mogę ulepszać ubrań grając po stronie minutemanów/bractwa


RE: Modyfikacje ubrań - 5e409e09f4 - 04-01-2017

Zamykam temat


RE: Modyfikacje ubrań - c02f12329d - 04-01-2017

Cytat:Ok, poprzednią postacią grałem po stronie trasy więc zdziwiłem się czemu nie mogę ulepszać ubrań grając po stronie minutemanów/bractwa

Nie ma to znaczenia. Warunkiem odblokowania włókna balistycznego jest wykonanie 3-4 zadań dla Trasy. Chyba że jest się ortodoksem (czyli robimy zadania tylko określonej frakcji) albo nie lubi Trasy.  Strój Minutemana można ulepszyć, ale strojów Bractwa Stali nie (co ma sens, biorąc pod uwagę ich antagonizmy i rywalizację, które mają przełożenie na zadania fabularne). Wyjątkiem jest Płaszcz Maxsona.